Реклама в Telegram зараз тестується, а в майбутньому доходи від неї одержуватимуть адміністратори каналів, у яких вона з'являється. Про це повідомив засновник месенджера Павло Дуров.
- Після того, як вони (рекламні повідомлення, - Авт.) будуть повністю запущені і дозволять Telegram покрити свої основні витрати, ми плануємо почати ділитися доходами від реклами з адміністраторами каналів, в яких відображаються спонсовані повідомлення, - написав Дуров у своєму каналі.
Основними витратами Telegram він назвав обладнання та центри обробки даних.
Павло Дуров запевнив, що, на відміну від інших додатків, особисті дані користувачів не використовуватимуть для націлювання реклами, рекламодавці дані не отримають.
Спонсоровані повідомлення будуть відображатися лише у великих загальнодоступних каналах із більш ніж 1000 учасниками. У чатах реклами нічого очікувати.
За допомогою реклами можна буде просувати канали та ботів. Повідомлення, що спонсуються, залишаться ненав'язливими: будуть обмежені 160 символами без медіа та зовнішніх посилань. У каналі можна побачити одну рекламу, прочитавши нові повідомлення.
Рекламні повідомлення з'явилися у Telegram 7 листопада. Спочатку їх можна було побачити в каналах із десятками тисяч передплатників, при цьому самі рекламовані канали були новими та невеликими. Також вони не співвідносилися з тематикою каналів, де рекламувалися. Адміністратори каналів на те, яка реклама у них з'являється, не можуть вплинути.