Credit Kasa, як і багато бізнесів в Україні, зіткнулася з безпрецедентним викликом – убезпечити співробітників із появою коронавірусної інфекції. Керівництво однієї з найбільших у країні фінансових компаній небанківського кредитування взяло на себе відповідальність уберегти команду майже з 600 осіб від впливу пандемії. Захисні заходи вживалися максимально швидко.
Так, з початком локдауну 2020 року Credit Kasa оперативно організувала корпоративне розвезення співробітників з офісу додому. Це дозволило мінімізувати соціальні контакти, але вберегти бізнес-процеси. Офіси компанії у Києві та Харкові були повністю обладнані засобами індивідуального захисту та антисептиками. Більше того, зміни торкнулися інших аспектів офісного життя: у компанії проводиться регулярний температурний скринінг, суворо контролюється дотримання соціальної дистанції в приміщеннях, а носіння масок-респіраторів стало обов’язковою умовою. Як тоді, так і зараз за графіком проводяться дезінфекції та провітрювання кожного приміщення.
До моменту появи можливості вакцинації частину команди було переведено на дистанційний формат роботи. Також Credit Kasa запустила корпоративну програму компенсацій та допомоги для тих, хто захворів та кому необхідно пройти ПЛР-тестування. А щойно з’явилася інформація про наявність вакцини, у компанії поставили собі за мету забезпечити максимальну вакцинацію всієї команди.
«Ми приділяли особливу увагу питанням здоров’я співробітників, коли це ще не було мейнстримом. Компанія цінує колектив і робить все можливе, щоб усім було комфортно та безпечно працювати. Так, останні три роки за рахунок компанії співробітники проходять вакцинацію проти грипу. І якщо в 2019 році вакцинацію пройшли 35% співробітників, то в 2020-му вже близько 60%. В осінньо-зимовий період закуповуємо вітаміни, корисні снеки, фрукти. Але під час пандемії заходів безпеки стало значно більше», – каже директор Credit Kasa Євген Резуєв.
Вакцинація та навчання
Прагнучи надати максимальну допомогу, Credit Kasa регулярно проводить інформаційні кампанії серед співробітників із чіткими інструкціями, де і як можна пройти вакцинацію. На основі наукових досліджень та фактів у компанії пояснюють переваги вакцин, інструменти профілактики поширення інфекції та способи захисту себе та своїх близьких. Але колектив отримує підтримку не лише у вигляді інформації. Компанія провела переговори з поліклініками у Києві та Харкові та змогла організувати якісний процес вакцинації на території офісів. А тим співробітникам, які з якихось причин не могли отримати вакцину в офісі, компанія допомагала знайти найближчі доступні пункти та пройти реєстрацію.
«Ми настільки цінуємо кожного з наших колег, що докладаємо всіх зусиль, щоб пандемія не торкнулася їх. Аж до того, що пояснювали, як користуватись додатком «Дія» та завантажити COVID-сертифікат», – розповідає Євген.
Тривала самоізоляція та карантинні обмеження ускладнюють будь-яку комунікацію всередині колективу. Тому для підтримки командного духу у дистанційному форматі роботи компанія проводить навчальні вебінари та тренінги.
«Людям часто здається, що, залишившись на карантині або перейшовши на дистанційну роботу, вони більше займатимуться спортом, творчістю, знайдеться час на те, що давно відкладалося. Але по факту це не так. Тому ми проводимо вебінари про емоційний інтелект, прокрастинацію та на інші важливі теми, щоб допомогти команді адаптуватися до нових умов та зберегти продуктивність. Крім того, такі тренінги допомагають у боротьбі з вигорянням, а команда отримує позитивний настрій та натхнення. Ми робимо все можливе, щоб пандемія мінімально позначилася на колегах», – розповідає Євген Резуєв.
Вжиті заходи дозволили досягти одного із найвищих показників вакцинації в корпоративному секторі та уникнути спалахів захворюваності. Завдяки цьому Credit Kasa безперешкодно продовжує роботу у звичному режимі, проводить заплановані заходи, зберігає і, що важливо, постійно збільшує команду.
«Компанія не ставить вакцинацію обов’язковою умовою для роботи. Але за нашими даними, нещеплені співробітники, які повертаються на роботу, також планують це зробити найближчим часом. Цьому сприяє корпоративна культура всередині команди, а також особистий приклад керівництва», – каже Євген Резуєв.