USAID презентували кампанію, яка розповідає про «перезавантаження» сходу України

Проект "Економічна підтримка Східної України" діє з 2018 року і розрахований на шість років.

ukrinform.ua

Мета запущеної USAID комунікаційної кампанії – підтримати проект «Схід.Перезавантаження», що діє. Показати успішні історії мешканців Сходу України та допомогу тим, хто хоче «перезавантажити» своє справжнє заради успіху та процвітання майбутнього Сходу.

Проект USAID спрямований на зміну стереотипів українців, які продовжують асоціювати Схід України з війною та важкою індустрією.

- Перезавантаження» для людей – це запуск нового способу мислення… Наша підтримка Східної України почала приносити великі дивіденди у таких секторах, як: ІТ та інноваційне виробництво, навіть біопаливо. Приємно спостерігати за динамікою розвитку нових підприємств, які ростуть та починають процвітати, а також стійкістю громад, які справді починають згуртовуватися навколо спільних цілей та смарт-інвестицій у майбутнє. Звичайно, є ще робота, але ми бачимо деякі справді позитивні тенденції і продовжуватимемо їх підтримувати, – розповіла директор місії USAID в Україні Джеймс Хоуп.

Віце-прем'єр-міністр України, міністр цифрової трансформації Михайло Федоров при цьому додав, що технології – це «про те, як ми мислимо». Без них неможливо перетворити державу на зручний сервіс.

Що за проект

Проект USAID "Економічна підтримка Східної України" розрахований на шість років. Після конфлікту на сході України проект USAID надає можливість місцевим жителям покращувати рівень життя та розвивати бізнес у перспективних галузях економіки, а також виходити на нові ринки в Україні, Європейському Союзі (ЄС) та за їх межами.

Проект наголошує на роботі з внутрішньо переміщеними особами (ВПО), жінками, молоддю, ромами та іншими малопредставленими групами, щоб забезпечити їх участь в економічному успіху регіону.