Зростаючі амбіції та спроба уникнути критики: реакція світу на перейменування Facebook у Meta

Ребрендинг компанії прокоментували найбільші світові ЗМІ.

REUTERS/Dado Ruvic

У самій компанії кажуть, що таким чином вони виходять на новий рівень розвитку та надання послуг у сфері віртуальної реальності. Критики ж запевняють, що у такий спосіб Марк Цукерберг рятується від низки скандалів, що переслідують його компанію. "КП" в Україні" з'ясовувала, як до цього поставилися у світі.

The Independent

Нова назва - це спроба сфокусуватися на метавсесвіті, який, за словами Фейсбук, стане майбутнім соціальних мереж. Але це також, ймовірно, спроба уникнути пильної уваги і критики, зосередженої на всьому - від конфіденційності до шкоди, яку компанія завдає молодим людям. З проблемами вона зіткнулася в останні тижні та роки.

Пан Цукерберг опублікував «Лист засновників», у якому пояснив свої аргументи на користь ребрендингу і зазначив, що він не піде з посади генерального директора компанії.

BBC

Компанія заявила, що хоче ще більше охопити те, що вона робить, тому вона розширює сферу своєї діяльності за межі соціальних мереж у таких галузях, як віртуальна реальність (VR). Цей крок був зроблений через серію негативних історій про Фейсбук, заснованих на документах, опублікованих колишньою співробітницею.

Існуючий бренд не може відображати все, що компанія робить сьогодні, не кажучи вже про майбутнє, тому його необхідно змінити. Компанія також представила новий знак, замінивши значок «подобається» у вигляді великого пальця на синю форму нескінченності.

CNBC

Нова назва відображає зростаючі амбіції компанії за межами соціальних мереж. Фейсбук, тепер відомий як Meta, прийняв нове ім'я, засноване на науково-фантастичному терміні "метавсесвіт", щоб описати своє бачення роботи та гри у віртуальному світі. Доповнена і віртуальна реальність стане ключовою частиною стратегії компанії у найближчі роки. Meta витратить близько 10 мільярдів доларів на розробку технологій, необхідних для створення метавсесвіту.

CNN

Це сталося тому, що компанія зіткнулася з проблемами через документи, які опублікувала її колишня співробітниця.

Ребрендинг може бути частиною спроби переглянути репутацію Фейсбуку та перевернути сторінку після серії скандалів, включаючи дезінформацію на його платформах, збої під час модерації контенту та викриття негативного впливу його продуктів на психічне здоров'я деяких користувачів.

The Washington Post

Цей крок пов'язаний з тим, що Фейсбук загрузнув у скандалах про те, що він не відслідковує реальної шкоди, яку завдають його платформи, ігнорує попередження своїх співробітників про ризики їхніх дизайнерських рішень і наражає вразливу спільноту всього світу на коктейль з небезпечного контенту. Після того як співробітниця компанії передала до Конгресу десятки тисяч внутрішніх документів компанії, законодавці та критики закликали до негайних дій, щоб приборкати технологічного гіганта.

Одне з головних звинувачень на адресу Фейсбуку полягає в тому, що компанія створила та розгорнула технології соціальних мереж, не усвідомлюючи їх шкідливих наслідків. Критики побоюються, що самі проблеми можуть вразити і метавсесвіт. Тільки ставки можуть бути вищими, оскільки Цукерберг стверджує, що люди, по суті, проживатимуть частину свого життя у його віртуальному світі.

The New York Times

Гігант соціальних мереж зробив безпомилковий крок до капітальної зміни, зменшивши акцент на імені Фейсбук і перейменувавши себе на Meta. Цей крок наголошує, що компанія планує переорієнтуватися на те, що вона бачить як наступний цифровий рубіж, а саме – на об'єднання розрізнених цифрових світів у так званий метавсесвіт. У той же час перейменування Фейсбуку може допомогти компанії дистанціюватися від низки скандалів.

Вона взяла на себе зобов'язання побудувати складову всесвіту, що об'єднує онлайн, віртуальні та доповнені світи, якими люди можуть безперешкодно переміщатися. Але на перетворення Фейсбука на компанію-метавсесвіт потрібен час, оскільки концепція є теоретичною і на її реалізацію можуть піти роки.