У продавців «АТБ» з'являться спеціальні значки: у компанії розповіли, що вони означають

Мережа національного масштабу магазинів-дискаунтерів "АТБ" забезпечує своїм відвідувачам максимальну безпеку на період пандемії.

Мережа національного масштабу магазинів-дискаунтерів "АТБ" забезпечує своїм відвідувачам максимальну безпеку на період пандемії. Як повідомили у компанії, понад 85% співробітників торгової мережі, офісів, виробничих та інших підрозділів корпорації «АТБ» щеплені. На підтвердження цього та для оповіщення покупців персонал у торгових залах «АТБ» носитиме спеціальні значки з написом «Вакцинований та безпечний для вас» або «Вакцинована та безпечна для вас». Мета таких нововведень – ще раз сповістити клієнтів про безпеку покупок у цій мережі.

Корпорація «АТБ» - це яскравий приклад соціально відповідального бізнесу, який підтримав кампанію з вакцинації. Утримуючи титул найкращого роботодавця країни, вона подбала про безпеку десятків тисяч своїх співробітників, а відповідно і відвідувачів. Активно проводилася роз'яснювальна робота, а масова вакцинація персоналу «АТБ» розпочалася влітку цього року ще до нової хвилі пандемії. Найбільше щеплень співробітникам було зроблено у серпні та у вересні 2021 року з використанням переважно вакцин Moderna американського виробництва, Pfizer/BioNTech німецько-американського та CoronaVac з Китаю.

Як розповіли у прес-службі «АТБ», для максимального охоплення співробітників щепленням компанія організувала роботу спеціальних мобільних груп із вакцинування — медики виїжджали безпосередньо на підприємства корпорації. Це допомогло спростити процес масового вакцинування та значно його прискорити. Вакцинація охопила персонал магазинів, офісних працівників, а також співробітників усіх підприємств, що входять до корпорації «АТБ», а це понад 70 тисяч людей.

Співробітників із нагрудними значками «Вакцинований та безпечний для вас» або «Вакцинована та безпечна для вас» наразі можна зустріти у магазинах мережі «АТБ» у Дніпрі, Києві, Харкові, Одесі, Львові. Надалі такі значки, які є свідченням безпечних покупок та обслуговування в "АТБ", отримають співробітники мережі в інших регіонах.

Таким чином, мережа «АТБ» забезпечила безпечну роботу для десятків тисяч своїх працівників, а також надала можливість щодня здійснювати безпечні покупки мільйонам клієнтів у 1275 магазинах мережі по всій країні. Наразі загальна чисельність вакцинованих співробітників мережі сягає майже 60 тисяч осіб — це серйозний внесок найбільшого національного рітейлера у боротьбу з пандемією коронавірусу, чергова хвиля якої розпочалася у жовтні.

Супермаркети мережі «АТБ» першими в країні з початку пандемії минулого року розгорнули масштабні протиепідемічні та карантинні заходи. Щогодини обробляли приміщення, поверхні та торговельне обладнання, а також візки, кошики, сенсорні панелі, ваги й вітрини дезінфікуючими розчинами. Обов'язковими стали маски для покупців. Співробітників торгових залів компанія забезпечила захисними щитками та рукавичками. Для дезінфекції залів і обладнання в «АТБ» використовують препарати, які мають сертифікати МОЗ та визнані міжнародними організаціями, щоб мінімізувати ризики поширення вірусу.

Виконуючи всі вимоги та умови карантину згідно із законодавчими нормами, корпорація «АТБ» сконцентрувала зусилля та ресурси на безперебійному постачанні українців свіжими продуктами та максимальному захисті для своїх співробітників і мільйонів клієнтів — компанія дотримується високих міжнародних стандартів щодо питань безпеки для покупців та власного персоналу.