В Інтернет-сервісі виклику таксі Uklon відреагували на скаргу Наталії Хазан із Дніпра. 27 жовтня вона заявила у фейсбуці, що таксист вигнав її з машини через прохання надіти маску.
- Стою тут на вулиці в а**є. Мене буквально вигнали з машини на прохання надіти маску криком "Я працюю без маски, зрозуміло, виходьте!" Відчинив двері та вигнав. Uklon, якщо що. У службу, звичайно, зателефонувала, але досі не можу прийти до тями, - заявила Наталія і прикріпила до публікації скріншот, згідно з яким поїздка не відбулася.
28 жовтня представник Uklon з офіційного облікового запису компанії відповів Наталії в коментарях під її постом. У службі таксі вважають поведінку водія неприпустимою для їхнього сервісу.
- Доброго дня! Ця поведінка драйвера неприпустима для нашого сервісу. У роботі з нашими партнерами ми наголошуємо, що маска є обов'язковим атрибутом під час поїздки. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону та дані поїздки - обов'язково розберемося в ситуації, - відповіли в компанії.
У коментарях ряд користувачів також висловили обурення. Вони розповідали про схожі інциденти, з якими зіткнулися особисто.