Цукерберг розповів про плани «перебудувати» Facebook із розрахунком на молодь

У плани компанії входить "перепрофілювати команди так, щоб служити дороговказом для молодих людей".

facebook.com/zuck

Роботу Facebook буде перебудовано протягом найближчих років. Її змінять із розрахунком на молоду аудиторію, а не на людей старшого покоління. Про це генеральний директор компанії Марк Цукерберг написав на своїй сторінці у Фейсбуці.

- Наступного року ми внесемо значні зміни до Instagram та Facebook… Одним із аспектів цього є прагнення наших додатків стати найкращими сервісами для молоді, якою ми визначаємо вік від 18 до 29 років. Це важливо тому, що за ними майбутнє, - написав Цукерберг.

Він додав, що до планів Facebook входить «перепрофілювати команди так, щоб служити дороговказом для молодих людей, а не оптимізуватися до більшої кількості літніх людей».

Щодо створення метавсесвіту він зазначив, що «також ванна галузь інвестицій та важлива частина стратегії на майбутнє».

- Вважаю цю роботу критично важливою для нашої місії, бо створення відчуття присутності – начебто ви знаходитесь поряд з іншою людиною – це святий Грааль соціальної взаємодії в Інтернеті. Протягом наступного десятиліття ці нові платформи почнуть відкривати доступ до того досвіду, який я хотів створити ще до того, як заснував Facebook = написав глава компанії.

За словами Цукерберга, у зв'язку з цим він очікує «значного зростання економіки творців та кількості цифрових товарів та комерції». Він пояснив, що якщо людина перебуватиме у метавсесвіті щодня, то їй знадобиться «цифровий одяг та цифрові інструменти, а також інший досвід».

- Наша мета - допомогти метавсесвіту досягти мільярда людей і сотень мільярдів доларів цифрової комерції у цьому десятилітті, - наголосив Цукерберг.

У своїй публікації глава Facebook також зазначив, що на його думку щодо компанії проводиться робота із « скоординованого наклепу».