Array ( [0] => 2829 [1] => 2836 [2] => 2850 [3] => 2860 [4] => 2871 [5] => 2883 [6] => 2890 [7] => 2898 [8] => 2921 ) 1
0
Загрузить еще

Факт. Дайджест корпоративної соціальної відповідальності Фокстрот у 2020 році

Факт. Дайджест корпоративної соціальної відповідальності Фокстрот у 2020 році

Це торкнулося і більшої частини вітчизняного бізнесу, який, щоб вистояти, повинен був навчитися працювати за новими правилами. Однак стійкі принципи відповідальної корпоративної позиції залишилися незмінними.

Торгова мережа електроніки та побутової техніки Фокстрот сфокусувалася на допомозі медичним та іншим неприбутковим установам, продовжила підтримку українських захисників і ветеранів, а також долучилася до культурного проекту "Шукай!". Про це розповідаємо в дайджесті добрих справ Фокстроту в 2020 році.

Фокстрот та "Українці Разом!" – адресна допомога захисникам України

У 2020 році Фокстрот продовжив партнерство з недержавною програмою "Соціальна карта учасників АТО "Українці Разом!". За 4 роки співпраці понад 6 млн гривень допомоги отримали захисники України – власники карти, яка дає можливість отримати до 10% знижки на покупку товарів в магазинах Фокстрот і інтернет-магазині FOXTROT.UA.

Всеукраїнська програма допомоги захисникам України "Соціальна картка учасника АТО "Українці Разом!" є волонтерським вже реалізованим проектом, унікальною платформою взаємодії і взаємодопомоги сотням тисяч захисників і членів їх сімей, які отримують адресну допомогу від соціально-відповідального бізнесу України.

Щомісяця мережа Фокстрот обслуговує понад 1000 покупців-власників соціальної карти, які, купують техніку зі значною економією.

 

Допомога "другому фронту"

У самий розпал весняного локдауна наприкінці квітня в компанію звернулися із Львівського обласного госпіталю ветеранів війн і репресованих ім. Ю. Липи з проханням допомогти побутовою технікою. Особливість цієї медустанови в тому, що вона визначена однією з госпітальних баз, де надається медична допомога хворим COVID-19 українським воїнам. Там вкрай потребували пральні машинки-автомат для прання медичної форми і особистих речей персоналу, що працює вахтовим методом. Допомога не змусила себе чекати: мережа Фокстрот спільно з брендом Beko подарувала госпіталю 9 пральних машин.

У вересні компанія надала допомогу ще одному військовому госпіталю: 10 смарт-телевізорів і кондиціонер були передані представниками національної мережі Фокстрот для поліпшення комфорту пацієнтів Кременчуцького обласного клінічного госпіталю ветеранів війни.

"Ми сподіваємося, що наші спільні зусилля стануть вагомим внеском для поліпшення комфорту в лікувальних установах і зміцнення здоров'я пацієнтів і персоналу", – зазначив тоді Олексій Зозуля, керівник торгової мережі Фокстрот.

Прикарпатському обласному центру служби крові (м. Івано-Франківськ), єдиній установі в області, що здійснює заготівлю крові та її компонентів, Фокстрот подарував 2 широкоформатних телевізори. Ця техніка необхідна для створення сприятливих умов перебування донорів, забезпечення їх спокою, психологічного комфорту під час здачі крові.

Крім того, в рамках Всесвітнього тижня донора в червні 2020 року співробітники мережі також приєдналися до здачі крові в Київському міському центрі крові.

Від Волині до Донеччини

Не менш важлива для бренду Фокстрот допомога іншим соціальним установам і благодійним організаціям. В Об'єднану редакцію періодичних видань Українського товариства сліпих "Заклик" (м.Київ) "фокстротівці" привезли холодильник, бойлер і електричну плиту для установки в гостьовій кімнаті. А в гуртожиток школи-інтернату №12, куди були тимчасово поселені постраждалі кияни після трагічного вибуху в житловому будинку по вул. Крушельницької, 1/5, від Фокстрот передано вентилятори.

Необхідна побутова та електронна техніка також була передана в:

  • ПЛР лабораторію КП "Волинська обласна клінічна лікарня" (м.Луцьк) – холодильник;
  • Авдіївську центральну міську лікарню (Донецька область) – холодильник і мікрохвильова піч;
  • Київський обласний перинатальний центр (м.Київ) – "куточок комфорту" (телевізор, мікрохвильова піч, електрочайник);
  • Громадську організацію "Притулок для тварин "Сіріус" (Київська обл.) – 4 холодильники;
  • Благодійний фонд "Запорука" (м.Київ) – дрібну побутову техніку для Центру "Дача", новорічні подарунки від співробітників мережі для маленьких пацієнтів, що перебувають на лікуванні у дитячому відділенні онкології Національного Інституту Раку.

Крім того, мережа Фокстрот з ініціативи Благодійного фонду "Школа майбутнього" стала партнером Startup Bootcamp – освітнього онлайн курсу для школярів 8-12 класів, щоб допомогти їм розвинути навички підприємництва.

"Потреш мене – завжди в парі будеш"

Крім надання допомоги технікою, Фокстрот в 2020 році у 18-й раз у своїй історії підтримав Міжнародний турнір зі спортивних танців "Парад надій", який зібрав 7 і 8 березня до двох тисяч спортсменів з України та Європи.

Також у 2020 році бренд Фокстрот і його співзасновник Валерій Маковецький виступили партнером культурного проекту "Шукай!". В рамках даної ініціативи Фокстрот подарував столиці міні-скульптурку "Танцівники на Театральній" (автор – скульптор Юрій Білявський). 27-у пам'ятку Києва від ініціатора проекту Юлії Бевзенко і Фокстрот можна знайти в підземному переході станції метро Театральна.

 

"Для всіх і для кожного минулий рік став випробуванням на міцність, витривалість і людяність. Безумовно, в таких ситуаціях той, хто сильніший і мав таку можливість, допомагав тим, хто менш захищений. Адже від згуртованості та відповідальності залежить наше здорове і безпечне майбутнє. Тому мережа Фокстрот як соціально-відповідальний бренд не зупиняється на досягнутому і готує новий соціальний проект, презентація якого відбудеться зовсім скоро", – зазначив Олексій Зозуля, CEO Фокстрот.

Довідка: Фокстрот — одна з найбільших торговельних мереж за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки в Україні. Бренд Фокстрот є омніканальним (офлайн і онлайн торгівля): охоплює 162 магазини загальною торговою площею 153 тис. кв. м в 90 обласних і районних центрах України та інтернет-магазин FOXTROT.UA, трафік відвідування якого сягає 9,5 млн користувачів в місяць.

Бренд Фокстрот розвиває Група компаній “ФОКСТРОТ”, співзасновники — Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев.

Новости по теме: помощь