Загрузить еще

Факт. Мода під карантином: вижили йдуть в онлайн

Факт. Мода під карантином: вижили йдуть в онлайн

Введення карантину на території більшості країн негативно вплинула на всі сфери бізнесу. Не оминула тенденція і фешн-індустрію. Модні будинки намагаються не робити довгострокових прогнозів, але зрозуміло одне: карантин приніс величезні збитки і в цій сфері.

Підготовка нових колекцій припинена, оскільки примірка і виробництво одягу вимагає особистого контакту групи людей. Фабрики, які розташовані на території постраждалих від пандемії країн, були довгий час закриті або залишаються такими до сих пір. Розмови про те, що не слід випускати колекції на сезон осінь-зима 2020 року, ведуться вже тривалий час, але яке рішення буде правильним, все ще не ясно. В онлайні ситуація трохи краща, такі інтернет-магазини як Kasta.ua активно проводять экспансію на позицію офлайн ритейлерів..

Як переносять карантин великі рітейлери?

Відомі бренди, які не випускають базові речі, гірше переживають карантин та нову кризу. Також зі складнощами зіткнулися "молоді" торгові марки. Вихід з ситуації, що склалася знаходять по-різному. Деякі бренди (LESYANEBO) вирішили максимально знизити ціни і привернути увагу до себе.

Мережа універмагів Nordstrom знайшла інший вихід. Керівництвом компанії було прийнято рішення закрити деякі відділення магазинів і звільнити частину співробітників. Інша половина персоналу буде відправлена ​​в неоплачувану відпустку. Доходи власників акцій мережі також скасовуються. Виконавчий директор, президент не отримуватимуть заробітну плату. Суворі обмеження будуть діяти до кінця вересня.

Модний будинок Chanel криза не обійшла стороною. Керівництво закрило практично всі фабрики, які знаходяться на території Італії, Швейцарії та Франції. Єдиним підприємством, яке продовжує працювати, є Vaudreuil. Робота фабрики спрямована на випуск антисептиків.

Іспанська компанія Inditex, яка володіє відомими мас-маркетами, прийняла ряд важливих рішень:

  • частина підприємств тимчасово змінила профіль і випускають медичні маски і халати;
  • логістична мережа компанії буде сприяти боротьбі з коронавірусом;
  • закриття 3785 магазинів в 39 країнах, які найбільше постраждали від пандемії.

Українські бренди намагаються не відставати і надають допомогу медичним працівникам. Кравці шиє халати і маски для захисту, а після віддають продукцію до відповідних установ безкоштовно. Крім Світлани Бевзи, таку ініціативу підхопили й інші українські бренди. Frolov, Tago, Bogdan Kass, Lake Studio об'єдналися з швачками, що працюють на себе, для участі в акції.

 

Які рішення допоможуть залишитися на плаву?

Незважаючи на спад в модній індустрії, далеко не всі знамениті бренди зневірилися в своєму майбутньому. Шанхайський тиждень моди пройшов в онлайн. Такий вихід з ситуації, що склалася, сподобався багатьом. Презентація нової колекції Armani пройшла в порожньому залі, оскільки глядачів заздалегідь попередили про трансляцію шоу на сайті. Презентація викликала фурор, тому Covid-19 мало вплинув на плани модного будинку.

Британський бренд Next здався під напором обставин і оголосив про закриття торгових точок і онлайн-продажів. Однак до такого рішення готові далеко не всі рітейлери. Активне просування покупок онлайн істотно допомагає боротися з наступаючим кризою. Планується, що відновлення прибутку буде відбуватися саме за рахунок розпродажів та акцій на офіційних сайтах та інших інтернет-майданчиках, припустимо, на сайті Kasta.ua можна знайти такі бренди як Zara і Stradivarius.

У такого рішення є ряд істотних переваг:

  • продаж продукції від відомих брендів не зупиниться і буде тривати;
  • виручених коштів буде достатньо для покриття зарплат і оренди складських приміщень;
  • розвиток офіційних онлайн-сайтів за допомогою рекламних кампаній і розробка нових стратегій.

Відомі бренди обирають різну тактику ведення бізнесу. Відстрочка виплат дивідендів і продовження кредитних термінів дозволять компаніям мінімізувати втрати, які принесла пандемія.

 

Вплив карантину на покупців

Ситуація з призупиненням роботи популярних торгових марок зможе прояснитися тільки після закінчення карантину. Незважаючи на активне закриття торгових центрів у великих містах і зниження кількості офлайн-покупок, покупці можуть насолоджуватися придбанням брендового одягу онлайн.

Онлайн-покупки стали ще більш привабливі для рядових споживачів. Завдяки інтернет магазинам покупці можуть ретельно вивчити асортимент і вибрати потрібні товари. Вартість одягу, аксесуарів та іншої продукції від брендів відрізняється в залежності від обраного онлайн магазину.

Популярні торгові майданчики (наприклад, Kasta.UA) пропонують клієнтам вигідні умови для покупок. Безкоштовна доставка, примірка і повернення грошей можливі завдяки участі в системі лояльності від інтернет-магазину. Відсутність контактів зі сторонніми людьми і вибір товарів в комфортній обстановці допоможуть безболісно провести цей непростий період.

Новости по теме: коронавирус COVID-19 Мода