ПРАВИЛЬНІ ВІДПОВІДІ НА ЗАВДАННЯ ТЕСТУ
З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ
Частина
1Українська мова
1.
Антоніми вжито в прислів’їА Добро далеко розходиться
, а зло ще далі.Глазова О
. П., Кузнєцов Ю. В. Рідна мова: Підруч. для 5 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Педагогічна преса, 2005. – С. 219.2.
Фразеологічний зворот ужито в реченніБ Минає день
, тиждень, місяць і півроку збігло за водою.Глазова О
. П., Кузнєцов Ю. В. Рідна мова: Підруч. для 5 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Педагогічна преса, 2005. – С. 234.3.
Простим є реченняА По діброві вітер виє
, гуляє по полю, край дороги гне тополю до самого долу.Шелехова Г
. Т., Остаф Я. І., Скуратівський Л. В. Рідна мова: Підручник для 9 кл. – К.: Освіта, 2002. – С. 10.4.
Числівник є в реченніВ Дуб уже ріс кількадесят років
.Глазова О
. П., Кузнєцов Ю. В. Рідна мова: Підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Педагогічна преса, 2006. – С. 226–229.Прочитайте текст і виконайте завдання
5–7.(1)
Щороку під кінець травня земля набирається сили і її живлющі соки до схочу напоюють зело. (2)Саме під цю пору на Поліссі починає густо цвісти азалія. (3)Її жовтий цвіт мовби велетенське мереживо свічок, виготовлених із ярого воску, освітлює найтемніші закутки лісових хащ. (4)Душа від того яскравого суцвіття наповнюється бадьорим настроєм, веселішає, усе довкола набирає особливої урочистості. (5)Великі з жовтим відблиском пелюстки густо вигойдуються на тендітних ниточках, бутончики нагадують підвішену догори парасолю.5.
Орфографічну помилку допущено в словіБ до схочу
Передрій Г
. Р., Скуратівський Л. В., Шелехова Г. Т., Остаф Я. І. Рідна мова: Підруч. для 7 кл. – К.: Освіта, 2003. – С. 80 – 88.6.
Пунктуаційну помилку допущено в реченніБ третьому
Олійник О
. Б. Українська мова: Підручн. для 8 кл. серед. шк. – К.: Вікторія, 2004. – С. 194 – 195.7.
Відокремленим означенням ускладнено реченняВ третє
Олійник О
. Б. Українська мова: Підручн. для 8 кл. серед. шк. – К.: Вікторія, 2004. – С. 194 – 195.8.
Апостроф пишеться в усіх словах рядкаГ тім
..я, пів..ягняти, возз..єднання, ін..єкціяГлазова О
. П., Кузнєцов Ю. В. Рідна мова: Підруч. для 5 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Педагогічна преса, 2005. – С. 178.9.
Подвоєння літер відбувається в усіх словах рядкаА від
..аль, старан..ий, нал..юГлазова О
. П., Кузнєцов Ю. В. Рідна мова: Підруч. для 5 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Педагогічна преса, 2005. – С. 182 – 189.10.
Правильно поєднано іменники з числівниками в рядкуА двадцять два футболісти
Глазова О
. П., Кузнєцов Ю. В. Рідна мова: Підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Педагогічна преса, 2006. – С. 232 – 238.11.
Літеру и на місці пропуску треба писати в усіх словах рядкаД реч
..татив, такс..ст, Лейпц..гГлазова О
. П., Кузнєцов Ю. В. Рідна мова: Підруч. для 5 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Педагогічна преса, 2005. – С. 191.12.
Правильно узгоджено прикметники з іменниками в усіх словах рядкаВ сонячна Перу
, золоте кольє, сіре кашне, дивакуватий маестроГлазова О
. П., Кузнєцов Ю. В. Рідна мова: Підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Педагогічна преса, 2006. – С. 166.13.
Закінчення -у (-ю) у формі родового відмінка мають усі іменники в рядкуВ продукт
, характер, сікГлазова О
. П., Кузнєцов Ю. В. Рідна мова: Підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Педагогічна преса, 2006. – С. 152 – 153.14.
Неправильно побудовано словосполученняА п
’ятнадцять хвилин десятогоГлазова О
. П., Кузнєцов Ю. В. Рідна мова: Підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Педагогічна преса, 2006. – С. 243 – 245.15.
Прийменник у на місці пропуску слід уживати в усіх словах рядкаА висновок
… статті, експонат … музеї, птах … небі, участь … форуміГлазова О
. П., Кузнєцов Ю. В. Рідна мова: Підруч. для 5 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Педагогічна преса, 2005. – С. 168.16.
Разом пишуться всі слова в рядкуВ одно
/разовий, давньо/український, загально/державнийГлазова О
. П., Кузнєцов Ю. В. Рідна мова: Підруч. Для 6 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Педагогічна преса, 2006. – С. 118 – 122, 217.17.
Правильно вжито дієслівну форму в реченніБ Стань у центрі кімнати
.Шелехова Г
. Т., Остаф Я. І., Скуратівський Л. В. Рідна мова: Підручник для 9 кл. – К.: Освіта, 2002. – С. 170 – 171.18.
Вставне слово, що вказує на послідовність і зв’язок думок, ужито в реченніА Отже
, сполучники поділяємо на сурядні й підрядні.Олійник О
. Б. Українська мова: Підручн. для 8 кл. серед. шк. – К.: Вікторія, 2004. – С. 173.19.
Кома НЕ СТАВИТЬСЯ в реченні (розділові знаки пропущено)Д В одну мить розсунувся простір і стали ближчими зорі
.Шелехова Г
. Т., Остаф Я. І., Скуратівський Л. В. Рідна мова: Підручник для 9 кл. – К.: Освіта, 2002. – С. 19 – 20.20
. Граматичну помилку допущено в реченніБ Читаючи цей роман
, у моїх очах з’явилися сльози.Передрій Г
. Р., Скуратівський Л. В., Шелехова Г. Т., Остаф Я. І. Рідна мова: Підруч. для 7 кл. – К.: Освіта, 2003. – С. 57 – 60.21
. Правильно утворені всі форми дієприкметників у рядкуБ лежачий
, посивілий, зліплений, нафарбований;Передрій Г
. Р., Скуратівський Л. В., Шелехова Г. Т., Остаф Я. І. Рідна мова: Підруч. для 7 кл. – К.: Освіта, 2003. – С. 26 – 35.22
. Поширеним є реченняБ Гостям весело
.Глазова О
. П., Кузнєцов Ю. В. Рідна мова: Підруч. для 5 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Педагогічна преса, 2005. – С. 66 – 70.23
. Правильну вимову слів відображено в рядкуВ ллється
[л':éц':а], розпитати [розпиета́ти], сьомий [с'о́мий]Глазова О
. П., Кузнєцов Ю. В. Рідна мова: Підруч. для 5 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Педагогічна преса, 2005. – С. 128 – 170.24 . Підрядне речення1 з’ясувальне А Мені завжди здавалося, що в Греції навіть статуї теплі.2 обставинне умови В Якби Данило був маляром, то змалював би дівчину із сонцем на плечі.3 обставинне причини Б Тому веселиками звуться журавлі, що прилітають до веселої землі.4 обставинне допустове Г Нехай будинок не дуже затишний, та теплішого в них немає. |
Информация с сайта http://www.testportal.com.ua/