ФАКТ. WOG розповіла які заходи реалізує щодо безпеки клієнтів та співробітників

 

1. У всіх структурах компанії співробітники проходять заміри температури тіла за перед робочою зміною. Працівники із підвищеною температурою тіла або з явними ознаками захворювання – нежить, кашель і т.д. – не допускаються на робоче місце, а відправляється на лікування – домашнє або в медичному закладі.

2. На всіх точках мережі WOG кожні 30 хвилин протягом доби проводиться ретельне прибирання із відповідними антисептичними засобами, під час якого протираються усі доступні поверхні – від дверних ручок та дисплеїв кавових машин до вбиралень.

3. На всіх АЗК WOG у вільному доступі – санітайзери для додаткової стерилізації рук як клієнтів, так і співробітників. Всі співробітники оснащені та працюють виключно в захисних масках. Також, відтепер, паперове горнятко для напою, кришку до нього, цукор, соломинку чи дерев‘яну мішалку кожному клієнтові буде видавати співробітник АЗК, який працює у одноразових рукавичках.

Задля проведення цих безпрецедентних заходів безпеки компанія WOG додатково закупила десятки тисяч медичних масок, більше 20 тисяч літрів антисептику для стерилізації рук клієнтів, кілька мільйонів одноразових поліетиленових рукавиць та десятки тисяч літрів миючих засобів.

4. По всій мережі працює програма "безпечна відстань – наше все". На підлозі АЗК зроблена розмітка для збереження дистанції в 1 метр, яку повинні дотримуватися клієнти, перебуваючи в черзі до каси. На сьогодні розпочаті роботи з установки захисного скла на касах АЗК.

А також кожен водій, скориставшись сервісом WOG PAY, має можливість заправити авто, не виходячи з нього. Таким чином, уникнувши будь-якого контакту з іншими людьми.

Слід зазначити, що з початку карантину всі офіси компанії – два у Києві, один у Луцьку та регіональні представництва – переведені на режим роботи в форматі "домашній офіс".

А також, починаючи з березня 2020 року компанія впровадила добровільне медичне страхування для працівників центральних офісів Києва та Луцька, а також значної частини персоналу в регіонах. Це тільки перша хвиля – далі планується поступове впровадження ДМС для інших співробітників WOG.

"Ми працюємо у звичному режимі, зберігаємо спокій і робимо все задля безпеки і комфорту наших клієнтів", - розповідають в WOG.