Array ( [0] => 2829 [1] => 2836 [2] => 2850 [3] => 2860 [4] => 2871 [5] => 2883 [6] => 2890 [7] => 2898 [8] => 2921 ) 1
0
Загрузить еще

Ответы к школьному тесту по украинскому языку и литературе [Часть 2]

Ответы к школьному тесту по украинскому языку и литературе [Часть 2]

Частина 2

Українська література

40. Рядки

Радуйся, ой радуйся, земле

Син Божий народився

взято з твору, що належить до

А календарно-обрядових пісень

Степанишин Б. І. Українська література: Підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Арт-освіта, 2001. – С. 7.

Українська література: Хрестоматія нововведених творів за програмою 2002 року: У 3-х част./Автор-упорядник Р.В.Мовчан. – Частина третя (9 – 11 класи). – К.: Генеза, 2003. – С. 3 – 13.

41. Висловлення зі «Слова про Ігорів похід» «Браття і дружино! Лучче ж би потятим бути, аніж полоненим бути. Так всядьмо, браття, на свої бистрії коні та на Дін синій поглянем» належить

Г Ігореві

Джерела пружно бють: Хрестоматія з української літератури для 9 класу/ Уклав Борис Степанишин. – К.: Арт-Освіта, 2004. – С. 34 – 49.

42. Мораль у байках Григорія Сковороди названа автором

Г «сила»

Степанишин Б. І. Українська література: Підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Арт-освіта, 2004. – С. 72.

43. Характеристика «Золото не дівка! […] Окрім того, що красива, розумна, моторна і до всякого діла дотепна - яке у неї добре серце, як вона поважає матір свою, шанує всіх старших за себе, яка трудяща, яка рукодільниця, що й себе і матір свою на світі держить…» стосується

В Наталки Наталка Полтавка» Івана Котляревського)

Джерела пружно бють: Хрестоматія з української літератури для 9 класу/ Уклав Борис Степанишин. – К.: Арт-Освіта, 2004. – С. 133 – 156.

44. «Енеїда» Івана Котляревського написана

А ямбом

Джерела пружно бють: Хрестоматія з української літератури для 9 класу/ Уклав Борис Степанишин. – К.: Арт-Освіта, 2004. – С. 88 – 133.

Степанишин Б. І. Українська література: Підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Арт-освіта, 2004. – С. 107.

45. Пєса Івана Котляревського «Наталка Полтавка» починається піснею

А «Віють вітри, віють буйні…»

Джерела пружно бють: Хрестоматія з української літератури для 9 класу/ Уклав Борис Степанишин. – К.: Арт-Освіта, 2004. – С. 133 – 156.

46. Прочитайте уривок поезії Тараса Шевченка, визначте, кому він присвячений.

Замовк неборака, сиротами кинув

І гори, і море, де вперше витав,

Де ватагу пройдисвіта

Водив за собою, -

Все осталось, все сумує,

Як руїни Трої.

Все сумує, - тільки слава

Сонцем засіяла.

Не вмре кобзар, бо навіки

Його привітала.

В Іванові Котляревському

Степанишин Б. І. Українська література: Підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Арт-освіта, 2004. – С. 85 – 109.

47 Прочитайте уривок, визначте автора та використані поетичні фігури.

Народе мій, замучений, розбитий,

Мов паралітик той на роздорожжу,

Людським презирством, ніби струпом, вкритий!

Твоїм будущим душу я тривожу,

Від сорому, який нащадків пізніх

Палитиме, заснути я не можу.

В Іван Франко, інверсія, риторичне звертання

Хропко П. П. Українська література: Підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Школяр, 2005. – С. 138 – 140.

Українська література: Хрестоматія нововведених творів за програмою 2002 року: У 3-х част./Автор-упорядник Р.В.Мовчан. – Частина третя (9 – 11 класи). – К.: Генеза, 2003. – С. 148 – 188.

48. Рядки з поеми Тараса Шевченка «Кавказ» «Слава! Хортам, і гончим, і псарям, і нашим батюшкам царям Славапройняті

В їдким сарказмом

Степанишин Б. І. Українська література: Підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Арт-освіта, 2004. – С. 212 – 217.

49. «Чорна рада» Пантелеймона Куліша

А історичний роман

Степанишин Б. І. Українська література: Підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Арт-освіта, 2004. – С. 285 – 293.

50. Боротьба за гетьманську булаву в романі Пантелеймона Куліша «Чорна рада» точиться між

Г Сомком і Брюховецьким

Степанишин Б. І. Українська література: Підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Арт-освіта, 2004. – С. 285 – 293.

Джерела пружно бють: Хрестоматія з української літератури для 9 класу/ Уклав Борис Степанишин. – К.: Арт-Освіта, 2004. – С. 355 – 403.

51. Справжні імя та прізвище Марка Вовчка

Б Марія Вілінська

Степанишин Б. І. Українська література: Підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Арт-освіта, 2004. – С. 300.

52. Характеристика «чоловік гордий та жорстокий, з його буде добрий посіпака» стосується героя «Кайдашевої сімї» Івана Нечуя-Левицького

Д Карпа

Українська література: Хрестоматія для 10 класу середніх загальноосвітніх навчальних закладів/ Упоряд. П.П.Хропко, В.Ф.Погребенник. – К.: Ковчег, 2003. С.10 – 59.

53. Співавтором роману Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повнібув

Д Іван Білик

Хропко П. П. Українська література: Підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Школяр, 2005. – С. 54.

54. Кульмінацією новели Михайла Коцюбинського “Intermezzo” є

Б зустріч митця із селянином

Хропко П. П. Українська література: Підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Школяр, 2005. – С. 248 – 252.

55. У романі Василя Барки «Жовтий князь» символом невмирущості народу виступає

А церковна чаша

Срібний птах: Хрестоматія з української літератури для 11 кл. загально освіт. навч. закл. – Част. ІІ. / Упоряд. Г. Ф. Семенюк, М. П. Ткачук, А. Б. Гуляк. – К.: Освіта, 2006. –С. 135 – 159.

Прочитайте поезію Івана Франка та виконайте завдання 56–60 до неї.

Як почуєш вночі край свойого вікна, Що щось плаче і хлипає важко, Не тривожся зовсім, не збавляй собі сна. Не дивися в той бік, моя пташко! Се не та сирота, що без мами блука, Не голодний жебрак, моя зірко; Се розпука моя, невтишима тоска, Се любов моя плаче так гірко.

56. Твір належить до

Г інтимної лірики

Хропко П. П. Українська література: Підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Школяр, 2005. – С. 134 – 136.

57. Поезія включена до збірки

Б «Зівяле листя»

Хропко П. П. Українська література: Підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Школяр, 2005. – С. 134 – 136.

58. Говорячи у другій строфі про свою любов, поет використовує

А антитезу

Хропко П. П. Українська література: Підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Школяр, 2005. – С. 476.

59. Віршовий розмір твору

Д анапест

Хропко П. П. Українська література: Підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Школяр, 2005. – С. 501.

60. У творі використано

Б перехресне римування

Хропко П. П. Українська література: Підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Школяр, 2005. – С. 504.

Завдання 61–64 мають по сім варіантів відповіді, із яких правильним може бути ОДИН, ДВА або БІЛЬШЕ варіантів.

61. Жанрові ознаки народної думи

А ліро-епічний характер;

Б речитативність;

Д дієслівне римування;

Е наявність заспіву;

Є супровід кобзи, бандури або ліри.

Українська література: Хрестоматія нововведених творів за програмою 2002 року: У 3-х част. / Автор-упорядник Р.В.Мовчан. – Частина друга. – К.: Генеза, 2003. – С. 3 – 5, 18 – 31.

62. До модернізму належать художні напрями

Д символізм

Е імпресіонізм

Є екзистенціалізм

Хропко П. П. Українська література: Підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Школяр, 2005. – С. 491 – 496.

63. В уривку з поезії Павла Тичини Арфами, арфами…”

Арфами, арфами

золотими, голосними обізвалися гаї

самодзвонними:

йде весна

запашна,

квітами-перлами

закосичена, –

використані такі художні засоби

В метафору;

Г неологізм;

Е епітет;

Є інверсію.

Хропко П. П. Українська література: Підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Школяр, 2005. – С. 476.

64. Прочитайте уривок з кіноповісті Олександра Довженка Зачарована Десната визначте, які художні засоби використав письменник для створення образу дядька Самійла. Він був косар. Він був такий великий косар, що сусіди забули навіть його прізвище і звали його Самійло-косар, а то й просто Косар. Орудував він косою, як добрий маляр пензлем чи ложкою, – легко і вправно. Коли б його пустити з косою просто, він обкосив би всю земну кулю, аби тільки була добра трава та хліб і каша”.

Б порівняння;

В гротеск;

Д метонімія;

Е гіпербола;

Є епітет.

Семенюк Г. Ф., Ткачук М. П., Ковальчук О. Г. Українська література: Підруч. для 11 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Освіта, 2006. – С. 255 – 260.

Информация с сайта http://www.testportal.com.ua