Україна презентувала світовій спільноті новий регіональний літак Ан-158

Україна презентувала світовій спільноті новий регіональний літак Ан-158

Комментарии: 14

Українське державне підприємство «Антонов» продемонструвало на французькому авіасалоні «Paris Air Show’ 2011» свій новий продукт Ан-158 –регіональний реактивний літак, призначений для перевезення 99 пасажирів на відстані до 4000 км. Це перший літак об’єднаного АНТК ім.Антонова та Київського авіаційного заводу «Авіант» - єдиного центру, відповідального за розробку, виробництво та інтегральний супровід в експлуатації літаків «Антонов».

Літак Ан-158 вже завершив сертифікаційну програму випробувань та розпочав випробування з розширення умов експлуатації. У лютому 2011 року Ан-158 виконав 16 польотів у Ірані, довівши свою здатність базуватися на аеродромах, розташованих на висоті 2200 м над рівнем моря.

На думку українських авіавиробників, для світових авіакомпаній Ан-158 стане достойним доповненням свого попередника Ан-148, на базі якого він створений. В обох літаків єдині основні системи, двигуни, обладнання кабіни екіпажу та системи керування. У них спільна система технічного обладнання та ремонту, система підготовки та навчання екіпажів, що дозволяє експлуатантам цих літаків знизити витрати на обслуговування, ремонт та навчання. За рівнем комфорту пасажирської кабіни Ан-158 та Ан-148 відповідають найсучаснішим магістральним лайнерам, за характеристиками та рівнем безпеки – світовим стандартам та вимогам.

Утім Ан-158 перевершує Ан-148 за кількістю пасажирів (99 проти 85), об’ємом багажних приміщень, економічністю перевезень.

Нині, враховуючи побажання замовників, ДП «Антонов» працює над подальшим розвитком Ан-148 та АН-158, зокрема, над варіантом підвищеного комфорту АН-168.

Загалом запланований обсяг продажів літаків Ан-148/-158/-168 та їхніх модифікацій комерційного та спеціального призначення складає близько 500 одиниць. Основними ринками Ан-148/-158/-168 є Росія, Україна, інші країни СНД, Латинської Америки та Близького Сходу.

Також під час виставки «Paris Air Show’ 2011» «Антонов» провів низку переговорів з представниками авіапромисловості багатьох країн світу щодо можливих напрямків співпраці, зокрема, створення нових типів авіаційної техніки.

Офіційний сайт Le Bourget (англ.)

Довідка

Регіональний реактивний літак нового покоління Ан-148 призначений для перевезення 68-85 пасажирів на відстань до 4400 км. Це – конкурентоспроможний продукт, створений на ДП «АНТОНОВ» у співробітництві з понад 30 підприємствами України та близько 200 підприємствами з інших 14 країн світу.

Ан-148 – перший літак, розроблений в країнах СНД з застосуванням комп’ютерних технологій, що дозволило значно вдосконалити та прискорити процес випробувань та запуску літака у виробництво, а також працювати в широкій міжнародній кооперації.

Ан-148 має низку переваг у порівнянні з аналогами. Одна з них – високий рівень захищеності двигунів від пошкодження сторонніми предметами, завдяки чому літак може працювати на широкій мережі аеропортів, зокрема, ґрунтових. Сучасне обладнання дозволяє експлуатувати літак на будь-яких повітряних трасах, в простих і складних метеоумовах, вдень і вночі.

Рівень комфорту пасажирської кабіни відповідає найсучаснішим магістральним літакам. Під час програми випробувань Ан-148 підтвердив свою відповідність найсучаснішим стандартам та вимогам безпеки польотів.

Нині два літаки експлуатуються авіакомпанією «АероСвіт», ще 6 літаків Ан-148 – у складі авіакомпанії «Росія».

Виробництво Ан-148 в умовах широкої кооперації налагоджене в Україні на ДП «АНТОНОВ» та в Росії – в ВАТ «Воронезьке Акціонерне Літакобудівне Товариство». Причому, за схемою кооперації, основні агрегати літака постачаються з України. Цей перелік включає в себе: крила, що виготовляються на ДП «АНТОНОВ», двигуни – ВАТ «Мотор Січ», шасі – «Южмаш». Як розробник літака ДП «АНТОНОВ» отримує роялті з кожного проданого літака. Важливим чинником співпраці з Росією є вихід на ринок цієї країни, який є одним з найбільших в світі.

Ан-158 - регіональний реактивний літак, призначений для перевезення до 99 пасажирів на відстані до 4000 км. Він розроблений на базі регіонального реактивного літака Ан-148. Маючи найкращі характеристики свого попередника, Ан-158 зможе виконувати польоти вдень і вночі, у будь-яку пору року, у простих та складних метеоумовах, при температурах навколишнього повітря від -55 до +45 градусів, на аеродромах, розташованих на висотах від -300 до 3000 м над рівнем моря та на міжнародних трасах.

Ан-158 порівняно з Ан-148 має:

-   на 1,7 м довший фюзеляж;

-   збільшений до 5 м3 об’єм багажних полиць;

-   змінену компоновку хвостової частини фюзеляжа;

-   вдосконалену конструкцію крила;

-   зменшений на 9% розхід палива;

-   зменшені на 12% прямі експлуатаційні витрати.

Конструкторські рішення, втілені у розробку Ан-158, дозволяють створити на його основі цілу низку нових літаків, серед яких - літаки з підвищеним рівнем комфорту, вантажні літаки та літаки спеціального призначення для виконання задач цивільної та військово-транспортної авіації.

Свій перший політ Ан-158 виконав 28 квітня 2010 року. У лютому 2011 року Ан-158 отримав сертифікати типу, видані Міждержавним Авіаційним Комітетом та Державною Адміністрацією України. Серійне виготовлення літака розгортається на ДП «Антонов».

У лютому 2011 року АН-158 здійснив 16 польотів в Ірані, довівши, що він здатен базуватися на аеродромах, розташованих на висоті 2200 м над рівнем моря. Попереду – випробування у країнах Латинської Америки на аеродромах, розташованих на 4000 м над рівнем моря. Це пов’язано з зацікавленістю країн регіону у використанні АН-158.

Підприємство також розробляє варіант підвищеного комфорту Ан-168. 

Плановий обсяг продажу літаків Ан-148/-158/-168  та їх модифікацій комерційного та спеціального призначень складає близько 500 одиниць. До теперішнього часу підписано угоди на поставку 58 таких літаків, ведеться робота щодо оформлення угод ще на 178 літаків. Основними ринками Ан-148/-158/-168  є Росія, Україна, інші країни СНД, Латинської Америки та Близького Сходу.

 

Фото з сайту www.mintrans.gov.ua.

загрузка...
загрузка...

Политика

Происшествия

Экономика

Общество

Светская хроника и ТВ

Спорт